Välkomna till HSS terminsavslutning 2021

28 november, 2021 av ncronsioe
Terminsavslutning

Terminen lider mot sitt slut, och vi välkomnar alla scouter och föräldrar till årets julavslutning. I år samlas vi på Myset, söndag den 12 december.

Skönt att äntligen få träffas på ”riktigt”, men vi håller oss utomhus.
Alla får lite skön julstämning och scouterna kommer att få sina välförtjänta märken. Som bonus får alla föräldrar lite scoutkänsla (= frysa om tårna och kläderna luktar rök).

Program – generellt för alla

Kl 14.00 Samling på Myset. Ljus och lyktor. Glögg, pepparkakor, mingel och julstämning.

Kl 15.00 Högtidlig avslutningsceremoni

Kl 16.00 Klart

Det kan eventuellt komma lite mer information från den egna avdelningen, så håll ögonen öppna även för detta!

Hitta till Myset

Visa på kartan (Google maps)

Parkering

Nya och noggranna parkeringsregler gäller nedanför Myset. Endast ett fåtal platser nedanför Myset vid bommen, bäst att parkera vid ”Hälsovillan” och ta en kort promenad till bommen och sedan upp till Myset.

Samåk gärna (eller ännu hellre cykla)! Glöm inte P-skiva.

Frågor?

Hör av er till era ledare, eller till styrelsen på styrelsen@hss-scout.org

Alla är välkomna!

HSS / Styrelsen